? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

duminică, 24 octombrie 2010

Prieteni..

Uitasem si parola de cand nu am mai postat..
Dar azi am fost trista toata ziua, pentru ca e duminica, o zi mult prea plictisitoare, banala..
Eram trista pana cand am ramas singura in balcon 10 min, timp in care am realizat ceva important..
Viata e frumoasa oricum, in orice situatie. Si stii de ce? Pentru ca nu conteaza ca cel mai nou parfum aparut, pe care il adori, nu il poti avea oricat ai incerca.. sau pentru ca nu poti obtine ce iti doresti, sau pentru ca treci prin faze aiurea..
Stii ce conteaza cu adevarat? Ca stii ca daca la 3 dimineata simti nevoia sa vorbesti cu cineva, iti poti lua telefonul si ai o agenda plina care cu siguranta nu te'ar injura decat a doua zi.. si chiar daca ai trezi pe cineva si ar adormi la loc, ar lasa telefonul pe noptiera, asa incat tu ai crede ca te asculta, iar in unele momente, nimic nu e mai important..
Uite.. eu.. cred ca am multi prieteni..
De exemplu, CC..nu l'am avzut de ani, dar e prezent in copilaria mea si inca ii aud vocea care imi spunea ca ii fac viata magica! Si inca ii simt prezenta cand ma plimb singura prin locurile prin care alergam si ne jucam impreuna. Pentru ca el era fratele pe care nu il aveam cand eram doar un copil.
Sau o am pe Bianca care tipa si alearga si e mereu vesela si ma ameteste. Si ma injura cand o trezesc, dar tot imi spune sa ma calmez ca rezolvam totul impreuna.
Sau o am pe Ioana, cu care pot sta ore intregi, vorbind, iar subiectele nu se mai termina vreodata. Si tot ea ma injura cand pun poze cu ea pe facebook.. si nu inteleg de ce, pentru ca e foarte frumoasa in fiecare.
Sau mai e Maria.. care ne inveseleste dimineata si care ma ajuta sa inteleg chimie.
Sau Antonia, care e uneori trista, dar ma ia in brate si spune ca se bucura sa iasa cu mine. Si care stiu ca e suparata pe mine uneori, si ma vede drept cea mai imatura persoana, dar care ma accepta asa cum sunt si ma priveste ironic.. dar ce sa faca? sunt prietena ei.. nu poate renunta asa.
Sau mai e Paty. Nu am vazut-o de foarte mult timp, si imi lipseste asa mult..dar e mereu in spatele telefonului si am renuntat sa o rog sa nu imi mai spuna "ai grija" pentr ca am inteles ca e modul ei de a zice "nu intra intr'o alta incurcatura, nu mai face alta prostie". Si raman amintirile de cand dormeam impreuna in cort si ne tineam in brate de teama ca cineva va veni si din dorina de a nu adormi, doar pentru a vedea rasaritul impreuna.
Mai este si Bogdan, tipul pe care nu'l vad niciodata, dar cu a carui prietena trebuie sa vorbesc pentru ca niciodata lucrurile nu merg prea bine..
Sau genul de colegi din generala care ma prezinta prietenelor lor gen "ea e sora mea".
Sau Sh, pe care nu l'am vazut de muuult, dar e totusi prietenul meu cel mai bun..
Sau Andra, pe care o rog sa imi aduca ondulatorul si imi spune ca "ups, sunt in Bucuresti".
Si tipele cu care fac cate un party cu seminte, dar asta e suficient pentru a ne distra si pentru a rade pana la 3 dimineata.
Mai e Teo, cel care ne invata ce e iubirea.. si cu care "fumam" servetele in spate la prefectura.
Si mai sunt multi alti prieteni.. si imi pare rau daca am uitat pe cineva..

In fine, cel mai important lucru e ca il am pe EL.. Si asta imi face viata minunata si completa. Totul e perfect si sper sa ramana asa multa vreme de acum in colo.. Pentru ca altfel.. viata nu cred ca ar avea vre'un sens. Si pentru ca, de iarna trecuta pana acum, mintea mea e plina de amintiri placute, imposibil sa le uiti vreodata..
Va iubesc!

0 comentarii: