? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

sâmbătă, 7 august 2010

Nu stiu. Nu'mi pasa




Nu am mai scris de multa vreme..
Nu stiu de ce..
Doar ca acum ma simt ciudat..
Stii, se intampla uneori.. sa fii inconjurat de atat de multe persoane.. si stii ca ele te iubesc si sunt acolo pentru tine, si ai vrea sa le multumesti, sa le iei in brate, sa le spui ce simti..
Si cu toate acestea, te simti singur.. atat de singur..
Da, asa ma simt eu acum.. teoretic nu imi lipseste nimic, sunt fericita, viata e frumoasa [uneori].. Si in ultima vreme sunt multe motive pentru care eu ar trebui sa zambesc..
Dar lipseste ceva, ceva ce ma facea si mai fericita candva.. Ceva ce acum ma face sa ma simt atat de singura, sa imi amintesc acele momente si sa sper ca va fi, intr'o buna zi, la fel.. Dar nu e asa.. Simti ca s'a terminat, ca ai luat'o de la capat pe alt drum si niciodata nu va mai fi la fel..
Si tot ce stii, e ca desi nu pare asa, esti singur in toata chestia asta..
Dar probabil ca e doar un nou inceput..
Si pana la urma nu suntem toti singuri? Drmurile noastre se intersecteaza, dar fiecare il urmeaza pe al lui..
Sau poate ca nu e asa..cine mai stie?
Oricum fericirea dureaza putin, asta e sigur. Raman unele amintiri care insa te vor face sa zambesti cand totul va luat sfarsit. O alta zi..

0 comentarii: