? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

sâmbătă, 14 august 2010

Trist..:(

‎​
Trebuie sa vorbesc cu cineva .. Cred.. Asa ca sa va spun ce am facut astazi..
Am hotarat sa merg sa revad locuri pe care nu le'am vazut de ani, sau nu am avut curajul sa ma intorc vreodata..
Am vazut locurile in care am copilarit, locurile unde mi'am petrecut poate unii dintre cei mai frumosi ani din viata..
Mi'era teama sa ma apropii parca.. Simteam un gol in suflet, teama de a gasi totul schimbat.. Teama ca nimic din ce am iubit nu mai este la fel..
Si am simtit cateva lacrimi pe obraz.. Si o deznadejde cand am realizat ca abia recunosteam totul pe acolo datorita plantelor inalte.. Iarba a crescut atat de mult.. Nimeni nu o mai ingrijeste.. Si banca aceea, plina de amintiri, e acum rupta, trista si ea, la fel ca mine.. Probabil si ei ii e dor de serile petrecute alaturi de atat de multi oameni ce impartasesc aceeasi fericire..
Vedeam locurile prin care alergam, era diferit totul..


Dar cel mai tare ma durea faptul ca era pustiu.. Ca lipsea practic tot ce iubeam eu acolo.. Totate persoanele..
Stateam singura printre crengi si plante ce nu ma mai voiau acolo.. Trista, in timp ce o doamna ma privea ciudat de la balcon.. Era probabil ciudat ca intr'un loc atat de pustiu, probabil nevizitat de nimeni sa vezi un copil, privind deznadajduit in jur.. Probabil ca daca m'ar fi intrebat ce caut acolo I'as fi raspuns.. "Caut partea din mine care a ramas aici acum multi ani, caut visul de a ma intoarce candva, fericita, mandra de locul din care am plecat.. Caut oamenii care ar fi trebuit sa ma astepte, sa ma imbratiseze.. Caut fericirea si inocenta copilariei.. Caut serile petrecute aici.. Imi caut prietenii si optimismul copilariei.. Dar vedeti.. S'a terminat totul.. Ce a mai ramas? Un loc pustiu.. Care nu ma mai primeste.. Sau poate, nu ma mai recunoaste.. Ramaneti fericita aici si nu uitati ca traiti in cel mai frumos loc de pe pamant.. O parte din sufletul meu a fost si va ramane mereu aici..si ma voi intoarce de fiecare data, chiar si peste multi ani, cand probabil nimic nu va mai fi la fel, sperand ca visul meu se va indepini candva, sperand ca voi gasi aici persoanele ce ar fi trebuit sa ma astepte.. Si poate peste mult timp voi intelege ca atunci cand visam eram doar un copil ce nu avea notiunea timpului, ce credea ca totul e nemuritor.. Dar nimic din ce'I frumos nu dureaza o vesnicie.. Iar acum.. Simt ca totul e pustiu.."

0 comentarii: