? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

marți, 7 septembrie 2010

Te urasc!

Nu credeam ca as putea simti asta vreodata..
De aceea nu iti spun in fata.. scriu intr'un loc unde stiu ca nu vei ajunge vreodata..
Te urasc! mai mult decat am crezut ca voi putea uri vreodata pe cineva! Iti urasc prezenta, chipul, pasii, totul...
Urasc faptul ca faci si vei face mereu parte din viata mea..
Urasc aminirea a ceea ce ai fost tu candva, a ceea ce ai insemnat pentru mine..
Urasc zilele pe care le petreceam acum multi ani impreuna, urasc faptul ca imi este si'mi va fi dor..
Urasc relatia pe care o avem.
Urasc faptul ca distrugi tot ce atingi.
Urasc faptul ca imi distrugi viata.
Urasc faptul ca ma faci sa te mint.
Urasc prezenta ta.
Urasc glumele tale.
Urasc faptul ca ma santajezi.
Te urasc pe tine! Te detest! Pleaca. Nu te mai intoarce..
De ce vrei sa distrugi totul? Lasa macar o amintire placuta in urma.. Dar pleca.. Nu te'ai plictisit sa ma vezi plangand?..
Nu intelegi ca si pe mine ma doare..?

0 comentarii: