? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 30 septembrie 2010

There's never a right time to say good-bye!

Incep prin a'ti spune ca mi'e foarte dor de tine..
Ma plimbam in seara aceasta, privind spre cer, stiind ca esti acolo si probabil ma privesti.
Imi aminteam serile copilariei cand erai cu mine, cand ma ridica atunci cand cadeam, cand ma imratisai daca plangeam, cand te hraneai cu fericirea mea..
Tu ai avut mereu grija de mine si m'ai iubit.. Iar acum, de acolo, din ceruri, stiu ca ma privesti si ca esti mereu prezenta. Si nu m'ai lasat niciodata singura.. Esti in spatele meu cand primesc o alta lovitura si le faci sa para mai usoare. Nu m'ai lasat singura niciun moment.. Mi'ai trimis mereu pe cineva care sa ma iubeasca si sa imi faca viata mai minunata..
Imi pare rau daca te'am dezamagit vreodata.. Dar sa stii ca nu trece nicio zi fara sa ma gandesc la tine, fara sa simt prezenta ta, amintirea.. Tot ce a ramas acum.. Cand deja au trecut doi ani de cand nu mai esti printre noi..
Ani in care m'am gandit la tine, am plans si am ras..
Te iubesc enorm.. Te simt vie.. In mine, in amintirea tuturor..
Te simt prezenta, imi doresc sa te vad, sa ma mai simt o data ca in copilarie.. Sa stiu ca ai grija de mine si ma iubesti.. Sa simt ca eu.. Contez pentru tine, pentru cineva.. Ca fiecare secunda din viata ta se concentreaza in jurul meu..
Cred ca niciodata nu e momentul potrivit sa spui la revedere.. Niciodata nu e prea tarziu sa spui "te iubesc, mi'e dor de tine.."
Niciodata nu e prea tarziu sa recunosti ca e asa de greu fara o persoana..
Atunci cand ai murit, te'am rugat sa fii alaturi de mine asa cum erai in copilarie..
Acum sunt o adolescenta, fericita, dar trista uneori.. Care ti'a fost si iti va fi recunoscatoare intotdeauna.. Sunt o persoana care te'a iubit si te va iubi mereu.. Sunt cine sunt.. Si recunosc.. Mi'e tare greu fara tine si as da orice sa te aduc inpoi, sa ma ajuti sa'mi urmez drumul.. Sa ma iubesti, sa imi spui ca totul va fi bine..
Ma simt singura.. Si viata fara tine e trista.. Imi lipsesti..
Imi lipseste sa stiu ca cineva e mandru de mine... Dar stiu ca tu esti, ca ma sprijini de acolo.. Si intelegi ca de multe ori sunt singura, asteptand doar o vorba buna, liniste.. Pace.. Iubire.. Grija..
Si stiu ca de acolo, de sus, ma privesti si esti manda.. Esti mandra ca am invatat sa ma descurc singura, ca am invatat sa fiu buna, sa iubesc.. Si sa pot ierta..
Cred ca tu stii ce e in sufletul meu.. Pentru ca probabil doar tu ma cunosti cu adevarat..
Nu uita, te iubesc enorm.. Si imi lipsesti foarte mult..
Nu pleca, ramai aproape de mine.. Am nevoie sa iti simt prezenta.. Vino.. Ramai aici..

0 comentarii: