? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 29 aprilie 2010

:(


Aminteste'ti cand plangeam!


Aminteste'ti ca ai fost acolo doar pentru mine. Nu mai tii minte cand ma luai in brate si imi aminteai ca viata e frumoasa si ca toate se duc incet incet...


Uite ca ai avut dreptate. Totul se termina .. cu fiecare zi care trece.


Tu spuneai ca mereu lucrurile decurg astfel incat totul va fi din ce in ce mai bine.. Dar ce rost mai are? Acum esti tot mai departe.. Treci pe langa mine si nu ma mai recunosti. Eu te vad, as vrea sa ajung la tine, sa imi zambesti ca atunci, sa ma strigi, sa ma chemi, sa vii tot mai aproape. Sa ma privesti ca atunci... Cand veneai la mine si toti erau fericiti. Ca atunci cand zambeam impreuna, fara ca nimeni sa inteleaga.

Iti amintesti cand vorbeam si toti se uitau ciudat.. cand doar noi ne intelegeam.. cand o privire insemna totul. Cand te certai cu toti pentru mine.. cand nimic nu conta. A trecut totul.. S'a terminat.

Eu nu am uitat... m'am schimbat poate, dar ramane in urma fata care era odata, cea care zambea si te facea si pe tine sa razi.. Mi'e si mie dor de ea, dar nu se mai poate intoarce... Si tu ai uitat de ea.

Revine la viata atunci cand e singura si cand se cufunda in muzica pe care o asculta acum multa vreme, atunci cand radeati, tipati de bucurie.. Atunci cand doar cuvantul "ciudat" definea starea noastra...

Aminteste'ti ca am fost acolo pentru tine cand viata parea formata doar din tristete si suparari. Cand te enervai, tranteai, cand tipai la mine, cand eu radeam.. si te luam in brate si iti trecea..

Cand alergam...

Cand radeam..

Plangeam..

Eu nu am uitat, si niciodata nu voi uita..

Ramai undeva in inima mea, acolo unde vei ramane mereu. Un loc doar al tau.. care nu va putea fi inlocuit. O parte.. O perioada.. atat de fericita a vietii mele. Plang si acum cand scriu aceste lucruri.. Si de ce? Nu pentru ca amintirile dor.. doar pentru ca tu nu te vei intoarce, iar eu nu pot sa inteleg acest lucru.

Ramai o fiinta vie in trecut, si doar o umbra in prezent.. Ai plecat .. Si ai luat totul.. Vara , vara care ramane in sufletele noastre.

Nu stiu ce simti tu.. Niciodata nu imi voi da seama. E mult prea dificil sa descifrez ce e in mintea ta.. si am obosit sa incerc.

Tot ce stiu e ca deja mi'e dor de tine.. de toate momentele acelea.

Miss you!:(


0 comentarii: