? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

miercuri, 21 aprilie 2010

OMG!!


Cum poti sa vorbesti fara sa stii despre cine si ce?

Cum poti sa acuzi si sa afirmi ceva doar pentru ca ochii tai nu sunt facuti sa observe realitatea?!

Si oare de ce nu putem accepta fericirea celorlalti, incercand sa o gasim si noi pe a noastra..

Suntem atat de obisnuiti sa privim, sa studiem tot ce fac ceilalti, incat viata noastra incepe sa insemne doar "oare ce face cutare? dar ceilalti?"

Stii.. am observat ca e tare usor sa gasim greselile celorlalti, sa dam sfaturi, sa ii acuzam ca se schimba, ca uita ce e fericirea.. Cand nu e nici pe departe asa. Ne exprimam frustrarile prin comportamentul celorlalti..

Dar azi am inteles ceva.. Fiecare are dreptul sa gandeasca ceva despre o anumita persoana, sa strige cand e fericit sau cand ceva il doare.. Fiecare are dreptul sa traiasca. Si cel mai important, fiecare are dreptul sa ia o decizie. Si nici eu.. nici tu.. nu il putem influenta. Asa cum nici tu nu ma vei face sa ma schimb.

Asa sunt eu.. Imi place sa traiesc, sa te vad, sa simt cum imi arunci priviri trecatoare, sa simt emotia, sa simt cum e tot mai greu sa respir, sa stiu cat e de importanta viata mea!

Si tu esti important(a)! Si stii bine asta. Si tu esti fericit(a)... Dar nu ca mine. Eu am renuntat. E viata ta. Dar nu ma uri. Nu vorbi despre mine! Nu ma cunosti. Pentru tine sunt doar o persoana care vine si pleaca..

O sa ma cunosti.. o sa vezi ca nu sunt asa cum crezi. Dar si eu pot fi fericita.. si o sa incerc sa te ajut si pe tine. Dar nu te mai gandi la mine.

Viata ta e frumoasa. Merita traita, nu irosita! Nu ma mai privi pe mine.. Nu in acel mod..

Priveste cerul, copiii, bucuria, soarele... e primavara! Zambeste! Viata e frumoasa.. si apoi.. nimic nu mai conteaza!

Be happy:)

0 comentarii: