? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 29 aprilie 2010

Doar eu..

Imi amintesc si acum cum imi spuneai ca iti distrug viata..
Atunci am hotarat sa nu te mai caut. Nu suportam asta.
Tu esti probabil cea mai importanta persoana din trecutul meu.. datorita tie sunt inca aici..
datorita tie plang. Nu mai uitat.. asa cum credeam. Stiam eu ca esti tot tu, acolo, undeva, departe, sub acea aparenta indiferenta...
Dar de cand ai renuntat de tot la noi? Stiu ca nu ma mai poti accepta asa.. dar incearca sa gasesti ceva la mine, ceva din vechea eu.. si o sa vezi ca nu sunt asa cum par..
Am ajuns mai diferita.. doar ca sa imi fie mai bine.. dar pentru tine voi fi acceasi fata pe care o stii..
Dar pana nu hotarasti ca e bine pentru tine sa ma intorc.. voi ramane persoana care te iubeste cel mai mult.. Nu vreau sa iti fac rau..
Ma bucur doar ca iti amintesti de mine..
Mi'e asa dor.. poate pentru asta plang.. Ma doare sa stiu ca prezenta mea iti face rau..
Te iubesc!

0 comentarii: