? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

duminică, 16 mai 2010

De ce?..






Ok.. pai lumea cred ca o ia razna.. din ce in ce mai rau..
Unde e bucuria, dragostea, fericirea, increderea..? Unde sunt zambetele, imbratisarile, vorbele bune..
Parca toate s'au terminat. Acum privim cu ura in jur, vrem sa fugim toti departe, sa uitam, sa gasim locul acela, unde simtim ca lumea e a noastra..
De ce toti vrem sa distrugem ceva..? De ce va deranjeaza si atunci cand vedeti oameni fericiti? De ce nu va puteti vedea de viata voastra, in timp ce ei se bucura de viata. De ce nu privesti si zambesti, in loc sa intorci capul cu dispret si sa stirici bucuria lor..?
Sau unde e increderea? Unde sunt vremurile bune cand credeai in orice cuvant, cand nu lasai lumea din jur sa intervina si sa schimbe ce simti tu ca e adevarat... De ce ai uitat sa lupti pentru ceea ce iubesti? De ce ii ranesti pe altii cu vorbe, neincredere sau lacrimi ce se nasc fara rost..? De ce.. cand stii prea bine ca nu exista comunicare.. ca fiecare e undeva departe..
De ce nu accepti ca poate lucurile trebuie sa ramana asa? Ca NOI.. poate nu mai exista.. eu, tu, si alte persoane..
De ce nu vrei sa fim prietene.. sa zambim impreuna, sa povestim.. de ce? Poate inca nu e prea tarziu. Dar cuvantul "interzis" ma face sa cred ca nu intelegi.. De ce nu ai incredere.. incredere ca pot decide singura cand e bine sau nu.. Nu te'am dezamagit, am crezut cand mi'ai spus ca totul se va schimba.. si uite ca totul e la fel..
Avem incredere inca de acum multi ani.. cand tu erai acolo doar pentru mine, cand zambeai pentru ca ma vedeai, cand plangeai si ascundeai asta.. Cand si eu plangeam fara sa ma vezi tu, cand radeam ca sa te vad fericita, cand ne plimbam, cand ne jucam sau pictam..
Nu cred ca ai uitat.. Cat ma iubeai.. si cum se termina totul pe zi ce trece.. de ce lasi sa se intample asta? Tocmai tu, care luptai sa ma vezi fericita.. de ce incerci sa distrugi ceva ce eu iubesc? Priveste in urma si afla ca am ramas la fel, dar tu nu ma mai intelegi. Afla ca nu te'am dezamagit asa cum crezi, zambeste stiind ca eu, acum, chiar in momentul asta sunt undeva, iar eu, sunt fericita. Accepta asta, uita ce simti tu acum.. si pastreaza increderea, speranta, amintirea vie a faptului ca noi, candva, eram o singura persoana. Gaseste in sufletul tau puterea de a crede ca eu voi ramane acelasi copil fericit ce va fi acolo pentru tine doar daca tu vrei asta..
Aminteste'ti anii aceia.. am impresia ca uiti uneori. Spune "nu" celor ce distrug ceea ce stii tu ca e adevarat. Invata sa crezi, sa uiti, sa ierti.. Si eu voi incerca..
Incearca sa simti ca ti'e dor de ce a fost candva.. demult..

1 comentarii:

Unknown spunea...

TE VOI IUBI MEREU! NU VOI UITA NICIODATĂ CLIPELE PE CARE LE-AM PETRECUT ÎMPREUNĂ... CÂND ERAM DOAR NOI... DAR VIAŢA ESTE ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE... EU M-AM SCHIMBAT POATE, TU TE-AI SCHIMBAT SIGUR! DAR ORICE AR FI VOI FI MEREU ALĂTURI DE TINE. CHIAR DACĂ UNEORI NU REALIZEZI ACEST LUCRU... EU SUNT ACOLO, APROAPE DE INIMA TA, APROAPE DE SUFLETUL TĂU. AŞ VREA SĂ STRÂNG DIN NOU LA PIEPT FETIŢA ACEEA DULCE DE ODINIOARĂ... ACUM EŞTI O ADOLESCENTĂ DULCE, CU O PERSONALITATE PUTERNICĂ, CARE REFUZĂ SĂ SIMTĂ CE MULT E IUBITĂ. IUBIREA ÎŢI PARE ACUM ALTCEVA... RESTRICŢII... FRUSTĂRI... DAR, EU VOI AVEA RĂBDARE... ŞTIU CĂ VEI ÎNŢELEGE ÎNTR-O ZI CĂ EU SUNT ACOLO...DOAR PENTRU TINE!