? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

luni, 24 mai 2010

Precum lacrimile in ploaie..





Citeam ceva mai devreme .."Precum lacrimile in ploaie.."
Care este sensul vietii noastre..?
Probabil ca nu am aflat inca.. Dar in acea carte toti cei intrebati raspundeau simplu "iubirea".
Ce inseamna sa poti sa te trezesti zilnic cu zambetul pe buze, sa visezi, sa poti spune cuiva "te iubesc", sa tresari, sa razi, sa adori fiecare clipa a vietii tale...
Ce inseamna sa ai curajul sa spui "I just need you now.."? Sa poti sa plangi fara sa intorci capul..
Sa poti sa razi fara ca ceilalti sa intrebe "de ce?", sa iti poti trai viata fara sa dai explicatii..
Sa crezi ca exista destinul pentru tine, sa poti sa accepti fiecare zi cu capul sus, sa poti sa te ridici atunci cand toti incearca sa te darame..
Sa poti sa construiesti un castel din nisip, din iubire si sa stii ca nimeni nu il va darama vreodata..
Poate doar oceanul sau marea.. dar nici atunci el nu se va pierde. Va ramane vesnic acolo pentru ca alti oameni sa redescopere puterea iubirii.. Pentru ca nu poti distruge inainte sa inveti sa reconstruiesti... Nisipul va ramane vesnic acolo..Se va lasa purtat de vant in toata lumea, pentru ca nimic nu ar exista fara iubire..
De azi o sa zambesc mai mult si o sa iubesc fiecare secunda. De azi voi aprecia mai mult ce am.. De azi voi visa din ce in ce mai mult..
De azi tristetea va disparea.. Voi incerca sa o ascund, precum lacrimile in ploaie.. Pentru ca atunci cand bate vantul nu iti dai seama ca tremuri, atunci cand ploua uiti ca totusi plangi..
De azi voi minti ca viata e corecta si mai frumoasa decat credem noi.. De azi voi ascunde ca exista si momente cand lumea noastra se prabuseste..
Si stii de ce? Pentru ca am invatat sa o reconstruiesc..
Am invatat sa spun ca sunt fericita, am invatat sa zambesc pentru ca este acolo.. pentru ca pleaca sau vine..
Am invatat sa traiesc..
Si de azi voi descoperi sensul vietii.. voi descoperi ce am pierdut atat de mult timp.. Voi descoperi entuziasumul ce mi'a lipsit, pofta de viata si voi alunga orice urma a trecutului ce imi face rau..
De azi conteaza doar prezentul, conteaza ca eu sunt fericita in sfarsit:)
Conteaza ca viata e atat de frumoasa..
Ca eu, tu, el, ea.. Noi toti stim sa zambim, noi toti am descoperit iubirea si speranta.. Visul.. Dorinta..
De azi..

Mi'era dor de stabila pozitivitate intr'o instabila controversitate.. dor de repere spre fericire intr'o degradanta ratacire..

0 comentarii: