? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 8 iulie 2010

11 minute




Am citit zilele acestea "11 minute" de Paulo Coelho.
Nu voi incepe sa spun ca mi'a schimbat viata, ca e extraordinara, ca toata lumea poate fi transformata, tot ce pot sa spun e ca am inteles un lucru pe care probabil fiecare dintre noi il stie, dar nu il accepta.
Viata, destinul, tine poate si de vointa noastra. Noi singuri suntem aceeia care stim ce vrem, care putem sa realizam ca viata noastra se indreapta intr'o directie gresita. Noi putem sa luam masuri..
In timp ce citesti o carte, tinzi sa te transformi in altceva, dar niciodata aces lucru nu dureaza. Tu esti tu, asa cum ai fost facut, dar viata ta poate lua o alta intorsatura daca vrei acest lucru.
Si am mai invatat ceva.. Cel mai important lucru in viata e libertatea. Si adevaratul sens al libertatii este iubirea deplina, fara griji, fara a poseda pe cineva. Acel tip de iubire care nu asteapta nimic in schimb..
Esti cu adevarat liber cand poti iubi viata si tot ceea ce te inconjuara. Esti liber cand poti spune "te iubesc" din toata inima..
Esti liber cand in viata ta apare acea persoana care te vede asa cum nimeni altcineva nu o face. Cand aceasta persoana iti vede "lumina" se indragosteste de tine..
Si am mai inteles ceva.. Viata nu e ca in filme decat daca vrei tu..
Viata nu se termina cand pe ecrane scrie "The end" .. Viata continua, intervine rutina. Acest lucru poate fi schimbat doar prin dragoste, multa dragoste.. Atunci cand tot ce faci, faci cu pasiune. Atunci cand poti spune din tot sufletul ca viata e frumoasa, ca ea e cel mai frumos dar din Univers.
Asa eram eu candva, iar aceasta carte m'a facut sa inteleg ca pot pastra urme ale trecutului in sufletul meu, dar le pot arata cuiva, intr'o zi, atunci cand eu voi simti ca pot si vreau acest lucru. Si de azi voi zambi mai mult, ori cat de ciudat ar parea..
Si ultimul lucru pe care vreau sa vi'l spun e ca sexul nu e asa cum pare..
Nu ar trebui privit ca un joc, ca pe o dorinta..
E mai mult de atat, e afectiune, dragoste, e puterea de a spune "te iubesc" fara a folosi cuvintele.. E ceva sacru, ceva ce te face sa ajungi dincolo de nori, acolo unde vei fi fericit cu siguranta..

"In toate limbile lumii exista aceeasi zicala: ce nu vad ochii, inima nu simte. Ei bine, eu afirm ca nimic nu este mai fals; cu cat sunt mai departe sentimentele pe care incercam sa le inabusim si sa le dam uitarii, cu atat sunt mai aproape de inima. Daca suntem in exil, vrem sa pastram cea mai neinsemnata amintire despre radacinile noastre, daca suntem departe de persoana iubita, fiecare persoana de pe strada ne trezeste amintirea ei"

4 comentarii:

Vaiviable spunea...

wo,wo,wooooo....te-am teolizat de tooot:X:x...zici la lume sa iubeasca si consideri iubirea lucru suprem...:X:X..sunt mandru:(

RoO spunea...

ma bucur teo ca esti mandru.. e ceva ce stim cu totii... important e sa descoperim la timp acest lucru:)

Vaiviable spunea...

da...si sa-mi treaca durerea de burta

RoO spunea...

da..sper sa iti treaca..:))))))