? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 15 iulie 2010

Traim in Romania, si nu avem cum sa uitam acest lucru..





Da.. Pai cum sa va spun eu ceva ce stiti cu siguranta..
O sa fiu directa..
Traim intr'o tara de CACAT si in cel mai de CACAT oras din aceasta tara!

Sa va spun cum a inceput totul..
Azi sa zicem doar ca nu ma simteam prea bine..si nu voiam sa ies..
Si cu toate acestea, pentru ca trebuia sa iau de la posta o bricheta pe care am comandat'o acum o luna si ceva si care a venit in iunie (noi fiind in iulie), dar oricum..posta a fost prea ocupata sa trimita un aviz asa cum este normal.., am iesit..
Si nu oricum, pentru ca nu aveam voie sa ies din casa.. Am plecat asa putin, cat nu erau ai mei prin zona..
Si aveam la dispozitie fix o ora..
Incepuse sa ploua torential, bineinteles si in sfarsit cand am ajuns la posta potrivita.. ce credeti..
Desi doamna era acolo si statea degeaba privind pe fereastra, nu a avut amablitatea de a'mi da coletul pe motivul "s'a incheiat programul"
Ok, merg maine.
"Nu, nu se poate.. Nu avem program decat martea si joia"
"E urgent..chiar nu il pot lua acum?"
"Nu..s'a terminat programul.."

Da.. deci dupa ce ca nu au fost in stare sa trimita un aviz, dupa ce ca au un program fooooarte scurt si doar in doua zile pe saptamana, persoana care era acolo..nu a vrut sa ma ajute... Oare de ce?
Ei bine da, traim in Romania.. Si asta chiar iti ocupa tot timpul..
Pentru ca ploua foarte tare, m'am oprit langa o scara a blocului.. Cu o doza de cola si.. atat.. eu cu mine..
Si ia ghiciti? O da, s'au luat toti cocalarii si toti tiganii de mine.. N'ati mai vazut o tipa, trista, stand si asteptand o minune care intarzie sa apara?
Ei bine eu, cocalari ca voi, vad zilnic..
Si am stat asa, trista, eu cu mine, asteptand..nimic, de la nimeni.. asteptand sa mai treaca o ora din viata asta lipsita de orice sens..
Si da, nimic nu mai merge bine..
Poate un singur lucru.. singurul motiv pentru care ar trebui sa fiu fericita..
Te iubesc.

Deci nu uitati.. Traim in Romania, cea mai de cacat tara din Europa, in cel mai de rahat judet, Dambovita, si in cel mai idiot oras T A R G O V I S T E!!
Be happy (daca poti)!

0 comentarii: