? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

vineri, 9 iulie 2010

Make love, not war!




Se intampla zilele trecute.. Cand ii vedeam pe ei doi in parc cu chitara..
Mie imi era frig, dar ei nu simteau asta.. Ii vedeam cum zambeau si cum se completau reciproc..
Ii vedeam cu adevarat fericiti. Au urmat apoi discutiile cu el.. Si faptul ca imi spunea "sa ai grija de ea.."
Cat timp liftul urca..mi'am dat seama cat de mult se iubesc, chiar daca poate eu nu realizam asta..
Sunt cu mult diferiti de noi.. si mereu mi s'a parut ciudat. Dar ma bucur ca am inteles asta, ma bucur sa ii vad asa..
Si mai e ceva.. cred ca nici macar acum nu am inteles ce e iubirea cu adevarat. E poate mult prea complicat sa o explici.. Dar probabil se concentreaza in singura persoana din Univers pe care ai vrea sa o ai aproape mereu, pe care ai vrea sa o strangi in brate atunci cand simti ca totul se prabuseste..
Si mai stiu ca iubirea se naste din naturi diferite si capa forta prin contradictii.. Ca ea e tot ce e mai frumos in viata. Ca noi nu am exista fara dragoste..
Si cel mai important e ca, desi lumea mea e goala in momentele astea, desi totul e alb, fara nimic, el e inca acolo.. Pe el sigur il iubesc.. Si daca e el, nici nu mai conteaza restul..

PS: Teo ma bucur ca iti plac post'urile mele.. Si vreau sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine.. Pentru ca probabil ne'ai invatat pe toti(toate) sa aratam ce inseamna iubirea..
Cum spui tu..."Vom iubi:)"

1 comentarii:

Vaiviable spunea...

Iubim...si vom iubi>:D<