? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

luni, 1 martie 2010

1 Martie!

Cred ca totul a inceput in dimineata in care m'am trezit atat de fericita incat am deschis geamul imediat si am lasat adierea usoara a vantului sa ma surprinda.
Sau nu.. poate era ziua in care am realizat ca ma doare capul ingrozitor si sunt mai ametita decat am fost vreodata..
Si totusi.. era acea seara de luni, cand am hotarat ca totul se schimbase. Nu mai eram aceeasi si nu mai aveam acelasi idealuri cu ele... Atunci am hotarat ca trebuie sa las in urma o anumita perioada din viata mea si sa pasesc zambitoare spre o alta lumea, care ma va face din nou fericita si ma va ajuta sa uit cat de curand tristetea uitata in sufletul meu in ziua in care am decis ca totul se terminase.
E primavara, e 1 martie! De aceea am decis sa va scriu. Mai e putin si vine vara. mi'e teama sa spun asta. Stiu ca nu va mai fii vreodata la fel. Dar soarele va continua sa ne mangaie cu razele sale, iar florile vor imprastia aceeasi mireasma placuta a prieteniei, inocentei si fericirii. Va fii mereu la fel, pentru ca sufletul nostru nu se va schimba.. E atat de greu cand totul e nou, cand iti impui sa lasi in urma amintiri si clipe minunate, doar pentru a lasa loc fericirii celorlalte persoane si pentru a incerca sa iti gasesti locul undeva...
O sa incerc sa nu mai amintesc de vremurile ce s'au stins acum multa vreme. Vreau doar sa imi amintesc ultima seara de vara, cand a plouat atat de frumos si ne distram la concert.. E ultima amintire a verii ce a trecut. Ulimul lucru pe care mi'l voi aminti.
Cum spuneam, natura renaste. Si noi incepem fiecare o alta viata, plina de surprize. E primavara si e asa cald afara. Nimic nu mai conteaza acum...
Poate doar ziua ce tocmai a trecut..senzatia aceea minunata de a zambi privind cerul senin, de a te plimba 10 min in pauza de la pranz cu prietenii tai...
Sau acea traditie ce ni se pare tot mai ciudata de a spune "La multi ani!" si de a primi flori si martisoare, pentru a sarbatori prima zi minunata, calda, superba de primavara.
Multumesc pentru adierea vantului, pentru razele soarelui, pentru zambetele si dragostea cu care aceasta zi ne'a facut pe toti mai fericiti.
Si cel mai important, multumesc Costy pentru desenul acesta minunat, care ma va face sa visez in fiecare seara ceva frumos, multumesc Biib pentru surpirza ta foarte draguta, Milli si Pepito, care va luptati cu toti doar pentru mine, si tuturor prieteniilor mei care ma ajuta sa zambesc zilnic si sa pasesc fericita spre o noua lumea, plina de visuri si idealuri, aspiratii si bucurii.

0 comentarii: