? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 24 iunie 2010

Asa cum era..




A plouat mult zilele acestea..
Nu pot sa spun ca nu mi'a placut dar, am impresia ca ne'a cam afectat creierul..
Ne'am obisnuit asa..furtuni, certuri, si am uitat ce era mai important..
Am uitat sa vedem parte frumoasa a vietii. Am uitat ce frumoasa era prietenia adevarata, serile petrecute la lac doar cu o sticla de cola si niste chipsuri..
Am uitat cum era cand se lua curentul si citeam povesti de groaza.. Am uitat sa radem impreuna din orice..
Sau acele discutii pe care nu le poti purta cu oricine, sfaturile, faptul ca doar ea intelegea si nu puteam sa vorbesc cu altcineva..
Voua nu v'ar fi dor ?.. sa pierdeti ceva ce candva v'a facut sa zambiti..
Dar e pacat, oamenii uita asa de repede ce e frumos. In loc sa pastram bucuria in suflete, ne pierdem timpul cu certuri, amenintari si alte lucruri.. cand viata e asa frumoasa.
Si sincer, merita traita.. merita sa zambesti, sa mai dai o sansa, sa uiti, sa accepti..
Mi'e dor de voi.. de serile acelea in trei, de tot..
Viata e frumoasa, nu va mai ganditi.. doar traiti si fiti fericiti.
Pentru ca merita..

0 comentarii: