? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

marți, 22 iunie 2010

Hai sa radem..


Hai ca deja m'am obisnuit..
Ce mai e nou azi?!..
Vai.. te'ai plictisit sa inventezi.. azi incerci sa ma lovesti?
Unde e viata ta, asa de importanta cum o crezi? Ce, nu ai ce face?
Eu ma bucur de viata mea si sper ca ai observat ca oricat de mult rau incerci sa imi faci, nu vei reusi niciodata. Oamenii care fac bine, vor fi mereu aparati, pe cand tu, iti faci rau singur(a)..
Oricum, am impresia ca vrei sa ocolesti fericirea.. Si pe a ta, si pe a altora..sau nu, ea te ocoleste pentru ca nu faci altceva decat sa o distrugi. dar tine minte, nu iti apartine!
Te obosesti degeaba, pentru ca nu poti distruge ce e frumos! Am stiut noi sa pastram asta..
Exista ceva mai presus de ceea ce gandesti tu.. Dar mai mult ca sigur nu iti poti da seama.. Unora le lipsesc neuronii cu desavarsire..
Asadar, dragii mei, noi tot fericiti suntem.. deci.. Continuati tot asa, sa putem rade in continuare..
Ce frumoasa e viata.. nu?

0 comentarii: