? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

duminică, 27 iunie 2010

Magie..




Azi e duminica si ca de obicei..e acea zi de plictiseala..
Inca nu am reusit sa ma dau jos din pat. Parca imi este frig, parca lipseste ceva. M'am trezit cu o neliniste in minte, cu dorinta de a face ceva, de a gasi ceva..
Privind ploaia pe fereastra, mi'am amintit de zilele ploioase pe care le traiam acolo..
Alaturi de un prieten, jucam jocuri sau vizionam desene animate..
Amandoi eram singuri, dar fericiti. Plangeam probabil pe ascuns, dar juram ca prietenia noastra nu se va sfarsi niciodata. Si desi au trecut mai bine de 6 ani in care nu ne'am vazut, inca putem comunica, iar acele amintiri nimeni niciodata nu le va putea sterge. Pentru ca o amintire e ceva ce porti in suflet toata viata, e ceva de care oricat ai incerca nu te poti ascunde.. E ceva ce cu siguranta nu ai vrea sa pierzi vreodata..
Eu nu voi uita serile petrecute in parc, jocurile din scara blocului, plimbarile cu bicicleta sau rolele.. Pentru ca mie, cu siguranta imi e dor de acele vremuri..
Dar nu as vrea sa schimb prezentul, care ma face acum asa de fericita..
Si orice s'ar intampla vreodata, nu voi regreta ceea ce am trait, pentru ca, in momentele acestea, totul ma face sa zambesc..
Bucurati'va de fiecare clipa, lasa'ti teama pentru ziua de maine.. Fiti fericiti acum, pentru ca niciodata nu stii ce se poate intampla. Dar si daca stai cu teama de a nu pierde ceva, oricum nu vei castiga nimic..
In viata castigi sau pierzi, razi sau plangi.. Dar probabil ca acest lucru depinde doar de noi.
Si daca eu vreau sa fiu fericita, nimeni niciodata nu va putea strica asta.. Pentru ca cineva, acolo sus are grija de mine.. si vreau sa ii multumesc.. oricat de mult rau i'am facut vreodata..
Si incercati si voi sa faceti viata magica unei persoane, asa cum imi spunea el odata, acum multa vreme..
Si asa cum altcineva face acum cu viata mea..

0 comentarii: