? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

miercuri, 2 iunie 2010

uau..:x





Stii ce?..
Nu imi pasa ca toti credeti ca am innebunit.. Nu de alta, dar aud replica aceasta de cateva ori pe zii (zeci de ori)
Dar eu chiar sunt fericita.. Nu ati observat si voi ce frumoasa e viata in ultima vreme..? Cred ca e amuzant si cand iti bati prietenele pentru ca s'au gandit ele ce tare ar fi sa mai plece de acasa asa din cand in cand, iar tu impreuna cu alti doi prieteni alergati ca dementii in tot orasul sa gasiti o blonda.
In fine..
Dar stii ce e cel mai tare? In sfarsit mi'am gasit creierul:X:X:X.. Da, stiu ca e ciudat. Incercati sa nu radeti si intelegeti'ma, toata viata am vrut unul, deci mersi Milli, esti cea mai tare. (dupa mine, evident)..
AAa, da, si Biib imi pare rau ca te stresez.
Si amuzant azi la romana.. Cand trebuie sa alerg si telefonul suna continuu (in timpul orei evident) Si trebuie sa ajung si pana la xerox si am alergat toti trei in tot orasul cand eu trebuia sa ajung urgent acasa. Dar nu'i nimic.. a fost amuzant. Si da, tu ai o zi grea.. Dar uite ce frumos e afara. E minunat, e vara iar, e superb..
Si viata tuturor se va schimba cat de curand..si a mea.. si a ta..
Si toti vor fii fericiti si vor zambi, da.. Si stii de ce?!?! Pentru ca asa vreau EU.. eu..eu..eu.. Da, ma iubesc:X
Si pe voi va iubesc.. cel mai mult!
Viata e asa frumoasa..

0 comentarii: