? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

miercuri, 9 iunie 2010

Stiu..






Poate ca sunt o persoana rea..
Poate ca nu vad totul in jurul meu.
Poate ca am distrus vietile multor persoane.
Da, si eu am gresit. Stiu asta.
Incerc sa ma schimb. Platesc zilnic pentru greselile mele.
Dar nu mai vreau sa plang. Nu mai vreau sa simt golul acesta imens din sufletul meu.
Nu mai vreau sa fiu singura aici, intre patru pereti.
Nu mai vreau sa fac totul sa dispara, acoperind zgomotele din jur cu o melodie trista, atat de melancolica.
Nu mai vreau sa ascund totul in spatele unui zambet fals.
Nu vreau sa mai fac oamenii sa planga.
Nu vreau sa ma mai gandesc la tot.
Nu mai pot..deocamdata.
Nu mai vreau sa imi fie dor sau sa ma plimb singura..
Poate ca da, sunt o persoana rea, dar undeva, in sufletul meu mai exista o particica care vrea sa ii vada pe toti fericiti. Si da, iubesc lumea din jurul meu. As da probabil si o parte din viata mea sa ii vad pe toti zambind..
Mi'e dor de entuziasmul zilelor de altadata.. acum s'a pierdut, dar stiu eu ca va revenii.
Mi'e dor de fericirea permanenta, de inocenta si bucuria ce vin din sufletul cald al persoanelor de care esti inconjurat..
Mi'e dor si de tine, si de toti..
Voi pleca un timp.. pana cand toate gandurile mele vor fi puse in ordine, pana cand voi fii din nou puternica, vesela, increzatoare.
Si nu uita, ca intotdeauna exista o solutie pentru problemele tale.
Va iubesc.

4 comentarii:

biky.cullen spunea...

.. ba taci!! nu mai gandi negativ. Fii optimista, viata e nasoala.. rau da' daca zambesti tot aia e. Mai bine vezi partile bune. Ai o groaza de prieteni care sa te ajute...

RoO spunea...

da..cum sa nu

```*Wo [-] In*``` spunea...

...ti-am raspuns la comm-ul ala pe care l-am dat acum o mie de ani dar am uitat sa revin sa vad si raspunsul:D...

sa ai un weekend frumos si cheer up:):)

RoO spunea...

nu, nu sunt facute la calculator..prietenul meu deseneaza:)

multumesc ca citesti blogul..