? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

joi, 3 iunie 2010

So what?!..





Ok. Inteleg perfect. Un om care greseste trebuie sa plateasca pentru ceea ce a facut. Dar cand nu faci nimic, de ce altii inventeaza intr'un asemenea hal incat tu sa pici prost?!
Nu te mai inteleg. Stiu ca nu imi citesti blogul dar stii ce? Nici nu imi pasa. Aici sunt libera sa scriu ce simt, chiar daca nimeni nu ma asculta.
Tipi fara sa te gandesti,iar tu (tu sigur citesti blogul;)) ii iei apararea. Dar priveste'ma.. am o viata prea frumoasa ca sa va iau in seama prostiile. Stii ce?!.. eu sunt fericita si nimeni nu imi poate lua asta. Ramai cu ce imagine vrei, eu sunt eu si nimic nu conteaza. Viata mea e cea mai importanta, ca sa nu mai spun ca e si cea mai frumoasa.. si NU, nu datorita voua.
Pot sa am cate probleme este posibil, eu tot fericita sunt. Am realizat ca fiecare secunda este pretioasa si mai tarziu tanjesti dupa ea.. In orice moent viata ta se poat sfarsi.. si de ce sa traiesti cu regretul ca nu ai trait asa cum ai vrut la momentul respectiv?
In fine.. sa lasam frustrarile la o parte.
Ati observat ce frumos e afara? Eu una ador faptul ca bate vantul, ca simti ca plutesti in fiecare moment. Ador faptul ca lumea e mai amabila, ca toti zambesc, ador privirile ciudate, ador faptul ca a venit vara, ca vacanta aproape a inceput..
Si toti cei care sunt tristi, nervosi sau cum vreti voi.. Nu imi pasa! Viata a fost facuta pentru ca toti sa ne bucuram de ea.. Invatati si voi cum e..
Apreciati ce aveti.. pentru ca intr'o buna zi puteti pierde totul..
Iar cei care isi doresc trecutul inapoi, sa se gandeasca bine.. intr'o buna zi prezentul va fii trecut, iar in viitor va va fi dor de ce traiti acum..
O secunda..doua..trei.. Uite ce frumos e.. Si atat de important..
Va iubesc.

0 comentarii: